2013. február 10., vasárnap

A Randi Estélye

Bementünk egy szórakozóhelyre...és hát..el ne felejtsem, hogy milyen udvarias voltam, amikor kinyitottam előtte az ajtót. Aztán ez történt:

-Kérsz valamit inni? Kérdeztem tőle, és reméltem, hogy olcsót fog választani, mert sajnos csak 500 Ft volt nálam.

-Egy sört szeretnék! Válaszolta "félő" hangon. Megvettem neki a sört, és beljebb mentünk. Leültünk egy asztalhoz, és elkezdtünk beszélgetni. De előtte, még két dolgon is megakadt a szemem. A hátam mögött egy Szerelmespár volt, akik éppen csókolóztak. A másik dolog, pedig az a szép narancssárga, vagy krémszínű felsője volt. Jah..és volt egy harmadik is..azok a szép kék szemei, amikben csak úgy elvesztem. Ő is szépnek találta a barna szemeimet. A témáink, átlagosak voltak. Bár nem tudom, hogy miért, de az Interneten valahogy jobban ment a beszélgetés. Alig tudtunk egymáshoz szólni, és akkor valami megtörte a csendet.

-Kérhetek tőled egy szál cigarettát? Hiszen tudtam, hogy Elena cigizik, és gondoltam van is nála pár szál. Elővette a KÉK BOND dobozát, ami majdnem tele is volt. És végre tudtunk beszélgetni.

-Ne haragudj, de ki kell mennem a mosdóba....Mondta Elena..
-Semmi baj, addig berakok 3 zenét a zenegépbe. Válaszoltam neki.

Amikor visszajött a mosdóból, Na egy pillanat...Azt azért tudni kell, hogy azon az estén sokszor elment oda.
De hát..naaah..megesik...lehet, hogy a sör hibája volt...de lehet azért, mert izgult is...
Megtudtam, hogy melyek a kedvenc filmjei...és az igazat megvallva, sok volt bennünk a közös.
Csak már azt nem tudom, hogy ő mit tudott meg rólam??
Mi tetszett meg neki bennem??
Talán az, hogy milyen kedves aranyos, és figyelmes voltam?
Hát..de már mindegy..egyszer úgyis elmondja.
Miután megitta a sört, még egy kicsit beszélgettünk.közelebb is mertem már akkor ülni hozzá...és talán, még a kezét is megfogtam....de már nem nagyon emlékszem...amikor megitta a sört, letettem a bárpultra a sörösüveget...és kimentünk az utcára. És ha hiszitek, ha nem, megfoghattam a kezét....annyira törékeny volt, meg minden...Szinte az egész utat végigbeszéltünk.
Elkísértem egészen a postáig. Nem tudtam elengedni a kezét...de hát..muszáj volt. Azért, mert megcsörrent a telefonom...
Ekkor mondta Elena, hogy most már haza kellene mennem....Én, meg szót fogadtam neki...mertem volna mást mondani?? Mondjuk azt, hogy nem?
-Majd hétfőn találkozunk Stefan!
-Rendben
Búcsút vettünk egymástól...és siettem a vonathoz...még szaladnom is kellett, hogy elérjem.
És még el kell, hogy mondjam, Ez volt életem legszebb napja, mikor megismertem őt!

Folyt. Köv...

Robi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése